V polovině listopadu došlo na omezení na viaduktu nedaleko hradeckého nádraží. Hlavní výpadovka směrem na okruh u ČKD, odkud následně vede hlavní silniční tah na Jičín, Jaroměř a tedy i Polsko, už neunáší váhu tisíce aut, které přes něho každým dnem proudí. Největším problémem jsou těžká nákladní vozidla, která se v jednu chvíli mohla na nejvytíženějším místě viaduktu potkat hned tři! Omezení po přeměření hodnot kvality nosníků na sebe tak nemohlo nechat dlouho čekat.
15. listopadu se ze dvou pruhů na viaduktu směrem do centra Hradce staly už jen dva. Během pár následujících dní přibylo na mostě bezpečnostní dopravní značení v podobě značek, ostrůvků a především čar na zemi, které jsou pro řidiče při prvním průjezdu jedním z nejdůležitějších ukazatelů.
Zúžení se týká levého pruhu, ze kterého se řidiči zipováním řadí do pravého. Kdo však místem projel v posledním měsíci například po několika letech, nebo dokonce vůbec poprvé, změnu v pruzích by díky bohatým zmiňovaným bezpečnostním prvkům a značení vůbec nepoznal.
Tento neodkladatelný proces na viaduktu však omezením je, a to především v nejvytíženější dny a hodiny. Omezení se však navíc nyní dlouhé týdny a měsíce měnit nebude, platit totiž má minimálně do konce roku 2023.
Do té doby by směrem k nádraží měl vyrůst zcela nový dvouproudový viadukt, následně by ten původní měl být zbourán a na jeho místě opět postaven další nový a taktéž dvouproudový. V budoucnu by se tak jak směrem k okruhu u ČKD, tak i směrem do centra, mělo jezdit celkově ve čtyřech pruzích.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.