Se začátkem července začne fungovat na Městském úřadě v Trutnově informační kancelář Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). K dispozici bude majitelům pozemků, kterých se dotkne výstavba dálnice D11 mezi Trutnovem a státní hranicí. Poté, co v lednu stavba získala územní rozhodnutí, nebrání nic tomu, aby silničáři s výkupy pozemků a nemovitostí začali.
Příprava dostavby dálnice D11 v úseku Trutnov – státní hranice s Polskem se dostává do další fáze. Ředitelství silnic a dálnic přistoupilo k majetkoprávnímu vypořádání s majiteli pozemků a nemovitostí v trase budoucí dálnice D11.
„Výstavbu dálnice D11 dlouhodobě podporujeme. Jsme si vědomi, jaké výhody má pro město dokončení tohoto úseku. Zároveň plně chápeme občany, kterých se výstavba dálnice dotkne, respektive bude vést přes jejich pozemky, že nevědí, jak mají postupovat a na koho se obrátit. Proto jsme se s ředitelem hradecké správy ŘSD Ing. Markem Novotným dohodli a od 1. července zřídili dočasnou informační kancelář Ředitelství silnic a dálnic přímo u nás v Trutnově“, vysvětluje starosta města Trutnova Ivan Adamec.
Informační kancelář bude k dispozici ve 4. poschodí budovy Městského úřadu Trutnov, č. dveří 407. Podrobnější informace jsou i na webu města. Kancelář bude otevřena vždy jeden den v týdnu. Bude tu možné si domluvit i individuální schůzku.
„Věřím, že otevření kanceláře přispěje k rychlejší a efektivnější výměně informací. V konečné fázi by tak tato spolupráce měla vést k urychlení přípravy dostavby pro naše město tak důležité dopravní tepny“, uzavírá starosta Adamec.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.