Na nesprávný postup vedení společnosti začátkem měsíce upozornila jedna ze zaměstnankyň. Ta si stěžovala na to, že jim není umožněná práce z domova a lidé na pracovišti nepoužívají ochranu dýchacích cest. Dokonce mělo docházet i k tajení některých nakažených. Podle informací DeníkuN Zásilkovna propustila manažerku pobočky v Hradci Králové a manažera pražské centrály, který byl za region zodpovědný.
Poté, co se o pracovní podmínky začala zajímat média, společnost slíbila, že celý incident prověří. „V jednom z oddělení jsme zjistili dílčí pochybení v podobě nedodržování bezpečnostních opatření a jejich nedostatečném vymáhání. Nejen v návaznosti na výše uvedená zjištění jsme se v daném oddělení rozhodli provést personální změnu,“ napsal v oficiálním vyjádření Hradecké Drbně mluvčí společnosti Kamil Chalupa.
Podle informací DeníkuN skončila ve firmě manažerka hradeckého zákaznického centra Karolína Hamplová a manažer centrály, který měl pobočku v Hradci Králové přímo na starosti. Redakce se tuto informaci pokoušela u tiskového mluvčího ověřit. Ten však řekl, že mimo oficiální prohlášení nebude poskytovat žádné další informace.
O špatné komunikaci mezi zaměstnanci a vedením pobočky v Hradci Králové mluvila i sama šéfka Zásilkovny Simona Kijonková. Ta zpočátku pochybení odmítala. Následně však přiznala, že problém skutečně existuje. Poukázala na to, že několik zaměstnanců se pokusilo řešit situaci. Avšak vedoucí pobočky jejich prosbu odmítala vyslyšet.
O tom, že na hradecké pobočce Zásilkovny není něco v pořádku upozornila na začátku března zaměstnankyně Petra Žižková. Ta na svém soukromém facebookovém profilu popsala, jakým způsobem se ve společnosti (ne)dodržují protiepidemická opatření.
Popisovala přeplněné kanceláře, ve kterých nikdo ze zaměstnanců nepoužívá ochranu dýchacích cest. Upozornila také na problém, s prací z domova. Podle jejího vyjádření měla společnost tuto variantu doslova zakazovat. A to i přesto, že by home office možný byl.
Podle Petry Žižkové zaměstnavatel totálně selhal. Sama sebe ve svém příspěvku označila za udavače a vystrašence. Počítala tak s celou řadou nenávistných komentářů. Mile ji však překvapilo, že se ji lidé na sociálních sítích začali zastávat. Navíc… Díky jejímu postu se o případ začala zajímat i celá řada novinářů.
Pátek, 5. března 2021, 13:35
V kanceláři sedíme zhruba 90 centimetrů od sebe, nikdo nemá respirátor ani roušku. Z domova pracovat nemůžeme… Takto popsala na svém soukromém facebookém profilu podmínky na pracovišti hradecké pobočky Zásilkovny zaměstnankyně Petra Žižková. Podle...
Podle informací DeníkuN, měla společnost své zaměstnance doslova žádat o to, aby před ostatními kolegy nijak nezmiňovali případnou nákazu. Pobočka se tak chtěla bránit případné plošné karanténě, která by zaměstnancům hrozila.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.