Na pobočce České pošty ve Dvoře Králové dojde ke změně otevírací doby. Kromě neděle bude pošta uzavřená nově i v sobotu. Radnice věří, že se omezení podaří vyrovnat posílením počtu přepážek. Klientům bude k dispozici i on-line rezervační systém. Ke změnám dojde od 1. září.
„Klienti také mohou využít službu Objednání na pobočku, kdy se přes internet mohou pro vybranou službu objednat na konkrétní čas,“ uvedla Česká pošta ve své tiskové zprávě. Zjednodušeně lze říct, že si lidé rezervují volno na přepážce na konkrétní čas. Podobný systém funguje například na řadě radnic v Královéhradeckém kraji.
Po příchodu do vyvolávacího systému stačí zadat rezervační kód, který klient obdrží do e-mailu. Systém ho pak automaticky upřednostní.
Kromě vyzvednutí nebo posílání dopisů a balíků půjde termín rezervovat i na Czech POINT, platby SIPO nebo například výplatu důchodů. Ke službě Objednávka na pobočku se lidé dostanou na oficiálních webových stránkách České pošty.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.