Vyhledávání

Nalezené články: "strategie"

Hradec Králové opět měří návštěvnost pro efektivnější rozvoj cestovního ruchu

Hradec Králové pokračuje v měření návštěvnosti, aby lépe přizpůsobil služby cestovního ruchu a cíleně zaměřil reklamu na akce ve městě. Monitoring pomůže efektivněji využívat ubytovací kapacity a podporovat rozvoj turistiky do roku 2030.

Poznej JUTU zblízka a najdi uplatnění svých schopností

Společnost JUTA a.s. Dvůr Králové nad Labem, významný světový hráč v oblasti technických textilií pro stavebnictví a zemědělství, dosáhla i přes náročné podmínky posledních let více než osmi miliard korun v tržbáchv roce 2024. Tento úspěch je...

Pocitová mapa v Jičíně přinesla první výsledky. Více zeleně a pítka, zní od občanů

V rámci projektu Adaptační a mitigační strategie města Jičína vznikla Pocitová mapa horka, na které občané zaznamenali místa, jež v létě vnímají jako příjemná nebo naopak nepříjemná. Tento projekt pomáhá městu lépe porozumět potřebám svých obyvatel...

Jičín spouští takzvanou pocitovou mapu. Lidé do ní mohou označovat místa, kde jim je horko

Jičín zahajuje přípravu na adaptační strategii, která má město připravit na stále se měnící klimatické podmínky. Strategie se zaměří na adaptaci na zvyšující se teploty, sucho a další meteorologické extrémy, které jsou v budoucnu očekávány. Radnice...

ANKETA: Dopraví kolaps během koncertů Eda Sheerena v Hradci podle radnice nenastane

Hradec Králové čeká další zatěžkávací dopravní zkouška, a to rovnou dva koncerty zpěváka Eda Sheerena. Město a pořadatelé dělají všechno proto, aby 27. a 28. července, vše proběhlo hladce. Pečlivě se ladí dopravní strategie.

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "strategie"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "strategie"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.