Hradec Králové pokračuje v měření návštěvnosti, aby lépe přizpůsobil služby cestovního ruchu a cíleně zaměřil reklamu na akce ve městě. Monitoring pomůže efektivněji využívat ubytovací kapacity a podporovat rozvoj turistiky do roku 2030.
Hradec Králové i v letošním roce pokračuje v měření návštěvnosti, které má klíčový význam pro rozvoj městského cestovního ruchu. Cílem monitoringu je získat ucelený přehled o složení a rozložení návštěvníků města, což umožní efektivnější přizpůsobení služeb a cílenější marketingové kampaně. Výsledky měření budou také sloužit k lepší kontrole využití ubytovacích kapacit a pomohou při plánování a opakování akcí ve městě. "Výstupy budou nedílnou součástí průběžného vyhodnocování naplňování Strategie rozvoje cestovního ruchu statutárního města Hradec Králové do roku 2030 a Strategického plánu rozvoje města Hradec Králové do roku 2040," uvedla za město mluvčí Kateřina Rohlíčková.
Tento krok podtrhuje význam cestovního ruchu pro rozvoj městské ekonomiky a zajištění kvalitní nabídky pro turisty, což je klíčové pro dlouhodobý růst a konkurenceschopnost Hradce Králové na poli turismu.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám