Hradec Králové opět měří návštěvnost pro efektivnější rozvoj cestovního ruchu

Hradec Králové pokračuje v měření návštěvnosti, aby lépe přizpůsobil služby cestovního ruchu a cíleně zaměřil reklamu na akce ve městě. Monitoring pomůže efektivněji využívat ubytovací kapacity a podporovat rozvoj turistiky do roku 2030.

Hradec Králové i v letošním roce pokračuje v měření návštěvnosti, které má klíčový význam pro rozvoj městského cestovního ruchu. Cílem monitoringu je získat ucelený přehled o složení a rozložení návštěvníků města, což umožní efektivnější přizpůsobení služeb a cílenější marketingové kampaně. Výsledky měření budou také sloužit k lepší kontrole využití ubytovacích kapacit a pomohou při plánování a opakování akcí ve městě. "Výstupy budou nedílnou součástí průběžného vyhodnocování naplňování Strategie rozvoje cestovního ruchu statutárního města Hradec Králové do roku 2030 a Strategického plánu rozvoje města Hradec Králové do roku 2040," uvedla za město mluvčí Kateřina Rohlíčková.

Tento krok podtrhuje význam cestovního ruchu pro rozvoj městské ekonomiky a zajištění kvalitní nabídky pro turisty, což je klíčové pro dlouhodobý růst a konkurenceschopnost Hradce Králové na poli turismu.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Hradec Králové, strategie, návštěvnost, měření, město, turista

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.