Je rozhodnuto. Devátý ročník ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje má vítěze. V letošním roce Sdružení českých spotřebitelů ocenilo devět podnikatelů a podnikatelek za nadstandardní přístup k zákazníkům.
Ocenění Spokojený zákazník uděluje Sdružení českých spotřebitelů na dva roky. Může ho získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů nebo zástupci místních a podnikatelských samospráv. Výsledky sdružení vyhlásilo v minulém týdnu v sídle krajského úřadu.
Cena Spokojený zákazník se v regionu letos udílela již podeváté. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ uvedl místopředseda Správní rady SČS Libor Novák.
Cenu Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2018–2020 obdrželi: