Od neděle platí přísnější opatření proti koronaviru, vybrané obchody a hypermarkety nesmějí nabízet některé zboží. Prodejci ale většinou reklamace, vrácení nebo výměnu dříve zakoupeného zboží umožňují.
Vrátit výrobky nebo je reklamovat umožňují i některé obchodní sítě, které nemají ze zákazu maloobchodního prodeje výjimku a z jejich prodejen se staly výdejny.
Vrátit a reklamovat zboží je možné v prodejnách Lidl. „Vrácení zboží je přitom s platnou účtenkou či naší mobilní aplikací Lidl Plus možné až do 90 dnů od nákupu," uvedl mluvčí řetězce Tomáš Myler.
To samé je možné i v Tescu. Nevhodný dárek mohou zákazníci přinést do kteréhokoliv obchodu Tesco v republice. Má to ale podmínky. Nesmí být použitý, musí k němu být účtenka, nesmí být přestřižena Visačka a s nákupem by měl být uchován i záruční list.
„Výjimku tvoří úhrada nákupu Tesco poukázkou, dárkovými nebo sociálními poukázkami stravovacích společností. V těchto případech nelze záruku vrácení peněz uplatnit," upozornil mluvčí společnosti Václav Koukolíček. Umožněna je i výměna oděvů, lidé ale měli vyčkat, až se bude moci oblečení opět zkoušet.
Zboží, které je v současné době zakázáno prodávat, je v prodejnách Albert na pokladnách zablokované. Není proto možná ani jeho reklamace. Reklamační lhůta tak bude prodloužena o délku trvání zákazu.
V Electro Worldu je lhůta na vrácení prodloužena do konce ledna. Vztahuje se na jakékoliv zboží zakoupené od 22. října.
Sportisimo přeměnilo prodejny na výdejny. Podle informací, které jsou uvedeny na webu řetězce v nich je možné vracet a reklamovat zboží, ale také vyzvedávat vyřízené reklamace. Okamžitá výměna výrobků není možná.
Pro členy klubu Sportisimo, kteří si zakoupili zboží mezi 1. říjnem a 23. prosincem, je možné vrácení do 31. ledna. Stejný termín, tedy poslední lednový den, se vztahuje také na všechny zákazníky, kteří provedli nákup od 24. prosince.
Decathlon deklaruje 90 dní na vrácení po otevření prodejen.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.