Odbor dopravy v Trutnově čeká zásadní novinka. V současné době je celý jeho provoz rozdělený do dvou pracovišť. Část sídlí v budově radnice, druhá polovina na detašovaném pracovišti v Horské ulici. To by se mělo do poloviny února změnit. Nově bude v jedné budově.
V současné době je sice oddělení přestupku v hlavní budově úřadu, ale pro registraci vozidel musí lidé do Horské ulice na detašované pracoviště. To se nyní změní a obě tyto části budou přestěhovány do nových prostor v Horské ulici. Jde o budovu bývalého Texlenu.
„Z pohledu klientů bude nejzásadnější změnou prostředí, ve kterém si budou své záležitosti moci vyřídit. Pro chod úřadu tato změna znamená možnost úspory v personální oblasti, ale také zefektivnění činností a řízení celého odboru. V konečném důsledku by mělo dojít k dalšímu zlepšení služeb pro veřejnost,“ uvádí v tiskové zprávě Jan Seidel, tajemník Městského úřadu Trutnov.
Samotné stěhování se neobejde bez komplikací. Od čtvrtka není k dispozici on-line objednání. Všechny záležitosti řidiči na detašovaném pracovišti vyřídí do 12. února. Následně dojde ke zhruba týdennímu uzavření celého odboru.
„Po dobu stěhování může veřejnost využít služeb jiných úřadů obcí s rozšířenou působností, a to ve Vrchlabí, Dvoře Králové nad Labem, Jaroměři či v Náchodě,“ vysvětluje ve zprávě mluvčí radnice Michaela Dědková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.