Některé úřady v kraji začínají v souvislosti s nepříznivým epidemiologickým vývojem přijímat různá opatření. Většinou ale doporučují lidem, aby upřednostňovali elektronickou nebo telefonickou formu komunikace. Na hradeckém magistrátu už je omezen provoz na oddělení trvalých pobytů.
Městský úřad v Hořicích doporučuje posílat dokumenty přes e-podatelnu nebo prostřednictvím datové schránky. V pondělí a ve středu je prozatím úřad možné navštívit libovolně. Nutné je mít ale roušku, provést dezinfekci rukou a dodržovat rozestupy.
V úterý, ve čtvrtek a v pátek je možné navštívit konkrétní oddělení je po předchozí domluvě s pracovníkem úřadu.
"Aby nedocházelo na úřadě ke shlukování osob, doporučujeme před návštěvou úřadu navštívit navigační portál: seznam.horice.org, kde jsou vypsané postupy u nejžádanějších agend," je uvedeno na webu města.
Kdo by si chtěl zřídit datovou schránku, aby mohl záležitosti na úřadech vyřizovat bezkontaktně, stačí zajít s občanským průkazem na městské informační centrum.
I na Městském úřadě v Trutnově je doporučeno lidem, aby minimalizovali osobní úřední jednání a pro komunikaci s úředníky využívali e-maily nebo telefon. V neodkladných záležitostech úřad navštívit můžete. Je dobré si ale předem sjednat termín schůzky.
V maximální míře také využít on-line rezervace na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel a na oddělení dopravně správních agend
V krajském městě je omezen provoz oddělení trvalých pobytů. V úředních hodinách budou vyřízeny jen záležitosti klientů s internetovou rezervací.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.