středa 21. října 2020 Brigita

Úřady přijímají preventivní opatření. Lidé by měli upřednostnit komunikaci přes telefon nebo e-mail

Některé úřady v kraji začínají v souvislosti s nepříznivým epidemiologickým vývojem přijímat různá opatření. Většinou ale doporučují lidem, aby upřednostňovali elektronickou nebo telefonickou formu komunikace. Na hradeckém magistrátu už je omezen provoz na oddělení trvalých pobytů.

Hořice

Městský úřad v Hořicích doporučuje posílat dokumenty přes e-podatelnu nebo prostřednictvím datové schránky. V pondělí a ve středu je prozatím úřad možné navštívit libovolně. Nutné je mít ale roušku, provést dezinfekci rukou a dodržovat rozestupy.

V úterý, ve čtvrtek a v pátek je možné navštívit konkrétní oddělení je po předchozí domluvě s pracovníkem úřadu.

"Aby nedocházelo na úřadě ke shlukování osob, doporučujeme před návštěvou úřadu navštívit navigační portál: seznam.horice.org, kde jsou vypsané postupy u nejžádanějších agend," je uvedeno na webu města.

Kdo by si chtěl zřídit datovou schránku, aby mohl záležitosti na úřadech vyřizovat bezkontaktně, stačí zajít s občanským průkazem na městské informační centrum.

Trutnov

I na Městském úřadě v Trutnově je doporučeno lidem, aby minimalizovali osobní úřední jednání a pro komunikaci s úředníky využívali e-maily nebo telefon. V neodkladných záležitostech úřad navštívit můžete. Je dobré si ale předem sjednat termín schůzky.

V maximální míře také využít on-line rezervace na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel a na oddělení dopravně správních agend

Hradec Králové

V krajském městě je omezen provoz oddělení trvalých pobytů. V úředních hodinách budou vyřízeny jen záležitosti klientů s internetovou rezervací.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo0 čtenářů

Štítky opatření, úřad, komunikace, telefon, e-mail

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.