Vstupenky na březnová představení v Klicperově divadle šly doslova na dračku. Předprodej vzbudil obrovský zájem diváků. Nejvíc diváky lákala hra věnovaná Zuzaně Navarové.
Zájem byl hlavně o hudební novinku A pak usnu a vstanu. Tato inscenace, věnovaná písničkářce Zuzaně Navarové, se okamžitě stala hitem. Všechny tři plánované březnové reprízy byly vyprodány během pouhých 30 minut. „Během prvních minut se o rezervaci vstupenek pokoušely tisíce diváků najednou, což pořádně prověřilo náš rezervační systém. Omlouváme se těm, na které se tentokrát vstupenky nedostaly, a doporučujeme využít funkci Hlídacího psa na našich webových stránkách. Ta vám pošle upozornění, jakmile se uvolní nevyzvednuté rezervace,“ uvedl v tiskové zprávě Martin Sedláček, PR manažer divadla.
Klicperovo divadlo hlásí v letošní sezóně meziroční nárůst návštěvnosti o 10 %, což potvrzuje rostoucí popularitu kulturních událostí v Hradci Králové. Během vánočních svátků byl velký zájem o dárkové poukazy, které se staly oblíbeným dárkem. Divadlo proto upozorňuje na včasné uplatnění zakoupených poukazů, protože ke konci sezóny může být nabídka představení i dostupných míst omezená.
Diváci, kteří se tentokrát na předprodej nedostali, by měli pravidelně sledovat webové stránky divadla a využívat zmíněný Hlídací pes. Klicperovo divadlo zároveň slibuje, že o další reprízy úspěšných představení, včetně novinky o Zuzaně Navarové, bude usilovat i v dalších měsících.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.