čtvrtek 25. února 2021 Liliana

Děláme reklamu tam, kde má být, říká jednatel Dynamix Media Saša Vejnović

Saša Vejnović je jednatel a jeden ze zakladatelů společnosti Dynamix Media, která už dvanáctým rokem nabízí pronájem digiCLV a CLV panelů v největších obchodních centrech v Praze, Brně a Ostravě. Pokud jste někdy byli nakupovat v těch největších nákupních centrech v České republice, určitě jste si prosklených digitálních totemů Dynamix Media všimli.

Reklama v největších nákupních centrech v Praze

Dynamix Media sice funguje dvanáctým rokem, ale podle Saši Vejnoviće jde o projekt, který postupně vznikal skoro dvacet let. „Původně to nebyl digitální projekt, ale šlo o klasické papírové postery,“ podotýká. Papírové reklamě se Dynamix Media věnují i teď, prim však hraje prezentace v digitální formě na velkoplošných obrazovkách přímo v nákupních centrech.

Když jdete nakupovat do některého z největších nákupních center České republiky, digitální totem Dynamix Media nepřehlédnete. „Můžeme říct, že jsme v deseti největších nákupních centrech České republiky. Do našeho portfolia patří Nový Smíchov, Palladium, Arkády Pankrác, Atrium Flora, Centrum Černý Most, OC Chodov, OC Letňany a Metropole Zličín. V Brně jsme v Olympii Brno a v Ostravě ve Forum Nová Karolina,“ vyjmenovává Saša.

Oslovení kýžené cílové skupiny

Dynamix Media funguje v malém týmu. „Jsme tým pěti lidí, ale hodně využíváme outsourcing. Nehrajeme si na velkou firmu, když nejsme.“  Saša charakterizuje svou společnost jako dobrou firmu pro dobré časy, ale ještě lepší pro časy špatné. „Když je hospodářská prosperita, lítají peníze v obrovských kampaních v televizi a rádiu, tam jsme ideálním doplňkem „kobercových“ kampaní. Ale když přijde krize, můžeme fungovat jako jediné použité médium. Jsme totiž plnohodnotné médium s pokrytím celé republiky,“ vysvětlil Saša.

Jednou z největších výhod reklamy, která je umístěná přímo v nákupních centrech, je to, že přímo oslovuje skupinu lidí s vyššími a středními příjmy. „Málokde můžete lidi s vyššími a středními příjmy izolovat tak jako v nákupních centrech,“ říká Saša a doplňuje, že mezi inzerenty na světelných panelech jsou často paradoxně firmy, které v daném nákupním centru nemají svůj obchod. „Kouzlo naší cílové skupiny tkví v tom, že například banka, automobilka nebo pojišťovna, která v daném nákupním centru nemá pobočku, díky našemu panelu za jeden měsíc osloví až 17 milionů návštěvníků s vyššími a středními příjmy.“

Reklama na principu upoutání pozornosti

Reklama u Dynamix Media funguje, jak už název napovídá, na principu upoutání pozornosti zákazníka pohybem a opakováním, který je garantem úspěšnosti reklamy. „Na každém panelu máme šest pozic. Reklama každého inzerenta se za hodinu promítne na jednom panelu přesně stokrát. Vzhledem k tomu, že průměrná návštěva nákupního centra trvá hodinu a půl, na jednom panelu se reklama zobrazí stopadesátkrát. Když máme v nákupním centru v průměru deset displejů, tak jsme na 1500 zobrazeních během návštěvy,“ vysvětluje Saša, že reklamu v takovém případě v podstatě nelze nevidět.

„Reklama tam, kde má být.“ Tak zní slogan firmy Dynamix Media. „Náš slogan říká všechno, reklama na našich nosičích v nákupních centrech není narozdíl od mnoha jiných médií otravná,“ vysvětluje Saša Vejnović a doplňuje, že podle průzkumů reklama v nákupních centrech lidem nevadí a naopak je často vítaná, protože mimo jiné funguje i informativně.

Ohodnoť článek

Foto archiv Dynamix Media

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Štítky reklama, digitální, Dynamix Media, Saša Vejnović

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.