Stejně jako během první vlny pandemie má dopravní odbor v Hradci Králové s odbavováním lidí problém. Včera odpoledne se zde tvořila dlouhá fronta, které chce radnice přecházet. Od příštího týdne budou obslouženi pouze lidé, kteří si předem rezervovali termín.
„Klienti jsou v případě sjednané schůzky na konkrétní čas vyřizování průběžně a nevytvářejí se tak fronty, které jsou vzhledem k současné epidemiologické situaci rizikové jak pro návštěvníky úřadu, tak pro jeho zaměstnance,“ řekla mluvčí magistrátu Kateřina Šmídová.
Termín bude možné rezervovat on-line na internetových stránkách města. Úřad v tomto systému upraví nabídku termínů tak, aby se v danou chvíli v budově nacházelo co nejmenší množství lidí. „V případě objednání předem lidé přijdou na konkrétní čas, za pár minut jsou odbaveni a mohou prostory úřadu opustit,“ říká tajemnice hradeckého magistrátu Markéta Bartušová.
Čtvrtek, 15. října 2020, 07:26
Zkrácení úředních hodin na dva dny v týdnu se projevilo včera nejvíce na hradeckém magistrátu. Konkrétně na registru vozidel. Včera dopoledne se na něm tvořily dlouhé fronty. U ostatních agend byli lidé odbavováni plynule.
Magistrát města Hradec Králové také upozorňuje na to, že řadu záležitostí lze vyřídit na kterémkoli odboru dopravy v obci s rozšířenou působností. Lidé tak výměnu řidičského průkazu nebo přepis automobilu nemusí řešit pouze na místním úřadě, ale mohou využít služeb jiného odboru dopravy, který je z pohledu vzdálenosti či vytíženosti dostupnější.