Počasí dnes1 °C, zítra3 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Hradecká zdrávka slaví úspěch. Se svým rebrandem rozbořila marketingovou soutěž

Zdravotnická škola Hradec Králové zabodovala v marketingové soutěži Zlatý Středník. Slaví hned dva úspěchy. V první řadě si odnesla první místo za nejlepší počin v oboru Zdravotní péče. V druhé řadě se umístila na třetím místě v hlavní kategorii Rebrand. Nové logo školy porotu zaujalo.

V kategorii Zdravotní péče předčila škola reklamní projekty nadnárodních zdravotnických a farmaceutických korporací. “Je to neuvěřitelné, povedl se vskutku husarský kousek. Dostali jsme se mezi velké hráče jako jsou Kofola nebo Plzeňský Prazdroj,“ řekla ředitelka školy Soňa Lamichová. Od poroty byla v 18. ročníku soutěže škola oceněna prvním místem.

Druhou kategorií, ve které škola bodovala je Rebrand. “Chtěli jsme, aby byla nová identita školy mladistvá a hravá. Cílem je motivovat studenty, aby v sobě objevili touhu pomáhat druhým – stát se hrdiny. Minimalistické logo symbolizuje čtyři pilíře, které dohromady vytvářejí symbol pomoci – tedy symbol zdravotnického kříže, vizuál pak dotváří ilustrace se zajímavostmi o lidském těle,“ vysvětluje hlavní myšlenku spoluautorka značky Vendula Vavroušková. V tomto případě škola obsadila třetí místo. Porota vybírala z 415 projektů.

Mottem školy se stal krátký, ale výstižný slogan: „VÍME, CO VE VÁS JE.“  Jeho význam odkazuje na podstatu zdravotnictví. Nový komunikační a vizuální styl školy se zavádí postupně už od konce roku 2019.

„Při rebrandingu jsme vsadili na profesionály a zároveň mladé lidi, kteří jsou blízko naší cílové skupině. A povedlo se! Mám z toho ohromnou radost,” komentuje vítězství ředitelka školy.

V letošním roce nastoupilo do školy rekordní počet studentů

Na Hradeckou zdravotnickou školu se do nového školního roku přihlásilo nejvíc studentů od roku 2006. Letos uvítala téměř tisícovku nových absolventů. Škola tak v letošním roce otevřela o jednu třídu navíc, aktuálně nabízí vzdělání v devíti oborech.

„Naplněné jsou i další třídy na Střední i Vyšší odborné škole. Celkem máme letos 929 studentů, což je nejvyšší počet od roku 2006,“ dodala ředitelka. Největší zájem byl letos o obor Praktická sestra, škola ale také jako jediná v kraji poskytuje vzdělávání pro nelékařská zdravotnická povolání, jakými jsou zubní technici, farmaceutičtí asistenti, zdravotní laboranti a nově také dětské sestry.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Foto ZSHK | Zdroj ZSHK

Štítky zdrávka, Zdravotnická škola, Hradec Králové, vizuál rebrand, soutěž, úspěch, zdravotnictví, Zlatý středník, Plzeňský Prazdroj, a. s., Kofola

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Hradecká zdrávka slaví úspěch. Se svým rebrandem rozbořila marketingovou soutěž  |  Zprávy  |  Hradecká Drbna - zprávy z Hradce a okolí

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.