Město Dvůr Králové nad Labem připravuje nové znění obecně závazné vyhlášky o nočním klidu. Aktualizace se dotýká veřejných venkovních akcí. Město nyní žádá občany a pořadatele těchto akcí, aby zasílali své návrhy na změny.
Návrhy na zařazení či vymazání akcí z vyhlášky je nutné poslat nejpozději do 31. ledna 2025. „Můžete je zaslat poštou na adresu Právní oddělení odboru KTÚ, Městský úřad Dvůr Králové nad Labem, nebo elektronicky na adresu epodatelna@mudk.cz s předmětem Vyhláška – noční klid,“ píše radnice na svém webu.
Každý návrh by měl obsahovat název akce, termín a čas konání, místo konání, jméno pořadatele a kontaktní údaje navrhovatele.
Doba nočního klidu je obvykle od 22:00 do 6:00. Zastupitelstvo města může udělit výjimky pro veřejné akce, které vyžadují prodloužení těchto hodin. Pořadatelé soukromých akcí musí dodržet stanovenou dobu nočního klidu.
Město důrazně vyzývá občany a organizátory akcí, aby se zapojili do procesu a pomohli formovat pravidla, která budou respektovat potřeby všech zúčastněných.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.