Návštěvníci hradeckého magistrátu mohou nově hodnotit úřední služby pomocí terminálů v hlavní budově úřadu. Stačí vybrat odbor, ohodnotit spokojenost emotikonem a přidat zpětnou vazbu. Tento krok má pomoci zlepšit kvalitu služeb a přiblížit úřad občanům.
Terminály spokojenosti jsou novým nástrojem, díky kterému mohou návštěvníci Magistrátu města Hradec Králové vyjádřit svou spokojenost s úředními službami. Od dnešního dne jsou na několika místech v budově umístěny celkem tři terminály, které slouží k jednoduchému a rychlému hodnocení služeb, a to jak na odboru dopravně správních agend, tak na živnostenském úřadu a odboru přestupků. Každý návštěvník může vyjádřit své pocity a nabídnout cennou zpětnou vazbu, která pomůže úřadu zlepšit kvalitu poskytovaných služeb.
„Zpětná vazba od našich klientů je pro nás klíčová,“ vysvětlila v tiskové zprávě tajemnice Magistrátu města Hradce Králové, Markéta Bartušová. „Tyto terminály nám umožní nejen zlepšovat úroveň našich služeb, ale také zjistit, které odbory jsou nejvíce navštěvované a jaké úkony mají největší poptávku.“ Návštěvníci mohou hodnotit spokojenost pomocí emotikonů a vyplnit krátký dotazník, který umožňuje podrobněji specifikovat, co jim na úřadu vyhovovalo a co by naopak rádi změnili. Nákup terminálů spokojenosti byl součástí opatření definovaných ve Strategickém plánu rozvoje města a celková cena za pořízení a instalaci terminálů dosahuje 80 tisíc korun.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.