Dvůr Králové nad Labem si u České pošty vyjednal rozšíření provozní doby své pobočky. Původně byla zkrácena jen na všední dny, což se pracovníci snažili vykompenzovat otevřením více přepážek. Nakonec se radnici podařilo vyjednat kompromis a na poštu budou moci lidé i v sobotu. Zatím jde pouze o dočasné řešení.
„Jsem rád, že jsme našli se zástupci České pošty kompromisní řešení, které umožní v nadcházejících měsících alespoň částečně obnovit sobotní provoz pobočky a zároveň prověří jeho potřebnost,“ uvedl místostarosta Vítězslav Šturma (ANO).
Podle České pošty jde prozatím o dočasné řešení, které bude platit do února příštího roku. Následně si zástupci pošty i města vyhodnotí, zda je třeba nechávat pobočku otevřenou i během jednoho víkendového dne.
„Klienti také mohou využít službu Objednání na pobočku, kdy se přes internet mohou pro vybranou službu objednat na konkrétní čas,“ uvedla Česká pošta ve své tiskové zprávě. Zjednodušeně lze říct, že si lidé rezervují volno na přepážce na konkrétní čas. Podobný systém funguje například na řadě radnic v Královéhradeckém kraji.
Po příchodu do vyvolávacího systému stačí zadat rezervační kód, který klient obdrží do e-mailu. Systém ho pak automaticky upřednostní.
Kromě vyzvednutí nebo posílání dopisů a balíků půjde termín rezervovat i na Czech POINT, platby SIPO nebo například výplatu důchodů. Ke službě Objednávka na pobočku se lidé dostanou na oficiálních webových stránkách České pošty.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.