Pandemickou situaci je třeba stále brát vážně, není už však nutné provozovat infolinku spojenou s onemocněním COVID-19. To je názor Fakultní nemocnice Hradec Králové, která provoz tohoto telefonního čísla ukončila. Za dobu fungování operátoři odpovídali na více než 30 tisíc dotazů.
Telefonní číslo fungovalo každý pracovní den od 7:30 do 15:30. Nejvytíženější byla ze začátku pandemie. Nejčastější dotaz směroval na provoz odběrových center v areálu nemocnice, která zajišťovala testování. Velice často se lidé ptali i na očkování. Během vrcholící pandemie volalo 300 lidí denně.
“Fakultní nemocnice Hradec Králové eviduje v poslední době pouze jednotky pacientů s COVID-19. Většinou se jedná o lidi se zhoršeným zdravotním stavem kvůli jejich základnímu onemocnění,” uvedl v tiskové zprávě mluvčí nemocnice Jakub Sochor. Odběrová místa fakultní nemocnice jsou stále v provozu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.