Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekDnes, 11:10
Motorová kolečka a auta mají společného více než jen agregát, který je pohání. V obou případech platí, že vyšší cena rovná se vyšší kvalita a rozhodně se nevyplatí se při nákupu orientovat jen podle cenovky.
Ryze česká firma s českým majitelem Kvido Štěpánkem Isolit-Bravo z Jablonného nad Orlicí nabízí Motúčko, které je co do kvality na špičce. „Sami jsme Motúčko vymysleli, vyvinuli, otestovali a už 17 let ho s hrdostí vyrábíme,“ popisuje Rostislav Cáb s tím, že i stroje dodané mezi prvními dodnes věrně slouží. Motúčko přitom vymyslel sám Kvido Štěpánek, který je tím pádem Táta Motúčka. V průběhu let firma přišla s řadou lepšítek a zdokonalení, nicméně základní charakteristikou od počátku je kvalita a spolehlivost. Unikátní stroj vyžaduje jen po pěti až sedmi letech výměnu baterie.
Motúčko musí však bojovat s levnější a nekvalitní konkurencí často z Číny, která láká na nízkou pořizovací cenu, náklady však rostou během používání, někteří výrobci chtějí za zmiňovanou novou baterii skoro stejně peněz jako za celý motorový vozík, jindy se dokáže pořádně prodražit a protáhnout oprava v servisu. Cena se podepisuje také na dílenském zpracování a na živostnosti. Motorové kolečko Motúčko z Jablonného nad Orlicí naopak staví na kvalitě a dlouhověkosti. Motto firmy je, že se Motúčko dědí z otce na syna a z dědy na vnuka.
Rostislav Cáb se osobně účastní výstav a veletrhů, má tak informace od zákazníků z první ruky. „Chodí k nám lidé a říkají, že si koupili konkurenční výrobek a jak je to hrozný. Sdělují nám své špatné zkušenosti. Pak řeknou, že už to pochopili a dají radši přednost české kvalitě,“ usmívá se. Motúčko má na Heurece v hodnocení spokojenost zákazníků sto procent. „Je to hezké, ale je to jen číslo na internetu. My jsme hrdí na zpětnou vazbu od zákazníků, od kterých máme několik zpráv týdně a to nás nakopává,“ hodnotí Rostislav Cáb. On osobně rád sleduje, když se pod příspěvkem na sociálních sítích vedle pozitivních komentářů ojediněle objeví negativní reakce a zákazníci se Motúčka zastanou, jsou schopni se klidně pohádat.
Firma Isolit-Bravo si sama vyrábí pětadevadesát procent dílů včetně unikátní planetové převodovky a Motúčko se může chlubit bezkonkurenčním výkonem a silou. Je to díky stejnosměrnému sériovému motoru stejného typu, jako se používá v elektrických lokomotivách. Nabízí skvělý záběr od rozjezdu a nezpomaluje ani v kopci. V technické specifikaci totiž nejde o watty, ale o krouticí moment, a tam Motúčko vede, vysvětluje výrobce na svém webu.
Konstrukce je přitom natolik jednoduchá, že většinu případných oprav zvládne zákazník s video návodem. Firma jen pošle náhradní díl, může i poradit po telefonu. Pokud se stále nedaří, nabídne odvoz do servisu a opravu, kterou stíhá v rámci dnů. Poruch je ale naprosté minimum, a samozřejmě platí dvouletá záruka. Plusem je také osobní přístup českého výrobce. Zákazník nemusí jednat s žádným obchodním mezičlánkem mezi sebou a výrobou stroje, který si zakoupil, domluva je tak rychlejší, jednodušší a ve výsledku i levnější.
Naprosto unikátní je, že jedno základní Motúčko může mít díky nástavbám a příslušenství sto plus jedno využití. V nabídce jsou různé korby, které jsou vyměnitelné, zabere to asi tři minuty. V základu je korba z pozinkovaného plechu o objemu sto litrů, více pak uvezou plastové korby o objemu sto dvacet nebo dvě stě litrů. Jedná se o vysokopevnostní korby, zatím není znám případ, že by se i při náročnější práci rozbila. Pro dřevo dlouhé nad padesát centimetrů je trakařová nástavba.
České motorové kolečko z Jablonného nad Orlicí navíc postupem let prochází dalším vývojem a vylepšováním. Motúčko Standard Klasik je celých sedmnáct let non stop vylepšováno. „Stále inovujeme a i když přicházíme s novými výrobky, stávají stroje pořád posouváme kupředu. Když máte první vyrobené Motúčko a dneska si koupíte příslušenství, bude tam pasovat. Taky jsme pořád schopní ty první kusy servisovat,“ říká Rostislav Cáb. Nyní je také ke všem základním modelům nástavec na boční vyklápění. Čtyřkolové stroje Koňka a Koňačka mají také vyklápění vpřed.
Nechybí ani řada vychytávek. Tým vyvíjející Motúčko vymyslel i vlastní lamelová kola, jedná se o vlastní vývoj, výrobu a jedinečnou novinku. Tato kola nemohou prasknout, jsou nesmrtelné a odolají všem venkovním podmínkám. Důležitá jsou také zadní kola Triglav, která umí zatáčet. S jejich pomocí vlastně člověk nezvedá žádný náklad, jen určuje směr a rychlost. „Vybral bych si je vždy a ke každému modelu,“ radí Rostislav Cáb.
Firma navíc stále přichází s novinkami. Jednou z nich je Motúčko E-rudl, jehož vzniku předcházelo snad deset prototypů. Podobně vznikala i další novinka, Motúčko Fishing, tedy vozík pro rybáře. Na počátku jeho vzniku bylo, že firma odmítla montovat motor do nekvalitního čínského vozíku. Když má ručit za kvalitu, rozhodla se vše vyrobit sama. A rybáři si nyní přijdou na své.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám