Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 21. dubna 2020, 16:30
Vloni na jaře měli pivní gurmáni žně. Na trhu se objevil první hořký ležák z národního pivovaru Budějovický Budvar s názvem Budvar 33, který měl v hospodách, na festivalech a dalších akcích velmi pozitivní odezvu. Nyní je konečně k dostání také v lahvích a plechovkách!
„Kromě toho, že jsme cítili potenciál trhu, tak jsme chtěli ukázat, že Budějovický Budvar jako národní pivovar chce nabídnout mnohem širší portfolio než jeden ležák Budweiser Budvar Original. Zároveň byla už dlouhou dobu poptávka po hořkém ležáku jak od kolegů z obchodu, tak našich partnerů hospodských. Díky Budvaru 33 se mnoha zákazníkům otevřela k našim pivům nová cesta,“ uvádí ředitel národního pivovaru Budějovický Budvar Petr Dvořák. Dodává, že Budvar 33 byl původně uveden pouze do segmentu on trade, čím dál více zákazníků se ale ptalo, kde můžou tento produkt ochutnat. „A to pro nás byl signál, že Budvar 33 do lahví a plechovek určitě patří.“
Jak bylo řečeno, Budvar 33 je první hořký ležák Budějovického Budvaru. „Má 33 jednotek hořkosti, což je například ve srovnání s naším ležákem Budweiser Budvar Original o 11 jednotek hořkosti více,“ upozorňuje obchodní sládek Budějovického Budvaru Aleš Dvořák.
Na Budvaru 33 pracoval celý tým a v receptuře se projevily zkušenosti všech zúčastněných. „Volba padla na suroviny, které nejsou pro český ležák zas tak úplně typické – anglický slad Crystal Light, který se používá především do svrchně kvašených piv, a český chmel Agnus. Díky těmto surovinám získalo naše pivo zajímavou barvu a příjemnou chuťovou uhlazenost,“ říká Aleš Dvořák.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.