pondělí 30. listopadu 2020 Ondřej

Pojišťovny i letos zaznamenaly vtipná hlášení svých klientů

Dopravní nehody, povodeň, požár nebo úraz nejsou situacemi, která u poškozených vyvolávají salvy smíchu, přesto řada pojišťoven sesbírá každý rok originální a vtipná vyjádření svých zákazníků. S jejich komentáři vzniklých škod a pojistných událostí seznámily pojišťovny ČTK.

Pojišťovna Uniqa zaznamenala v hlášení o vykradené domácnosti příběh nešťastného muže: „Po dovolené jsme dorazili konečně domů. Byl jsem fakt unavený. Chtěl jsem si vzít studené pivo a sednout si na gauč k televizi. Všimnul jsem si ale, že tam není lednice ani televize. Gauč byl na svém místě," uvedl. Další hlášení po nehodě zase dostala od genderově nekorektně vystupujícího klienta: „Vinu z havárie nese jednoznačně řidička druhého auta. Nedala mi přednost. Není co řešit. Je to blondýna," popsal situaci.

Pojišťovně Kooperativa se zaskočený klient vyjádřil k nahlášené škodě, kterou chtěl poškozený uplatnit z jeho povinného ručení. „Vážená pojišťovno! Přišel mi do schránky dopis, že jsem se prý stal účastníkem škodné události. Je pravda, že se občas někde zapomenu a nepamatuji si, co se dělo předchozí den. Nicméně něco tak závažného jako dopravní nehodu, spolu s celým procesem spoustu negativních emocí zakončené vyplňováním takových těch srandovních papírků, bych si zajisté pamatoval," napsal.

Zajímavé případy zaznamenaly i další pojišťovny. Klientka ERV Evropské pojišťovny si na dovolené v Itálii zlomila zub o umělou perlu, ze které měla uděláno své jméno na narozeninovém dortu. Na klientku, která v Německu pracovala ve vědecké sféře, spadl obraz, který visel v kanceláři, a zranil ji na hlavě a rameni.

Jiné škody ale pojišťovna proplatit odmítla. Například těch pojištěnců, kteří slavili při dovolené na Mallorce i po návratu z párty do hotelu. Dostali se do hotelového bazénu, kam vylili pivo a znečistili ho. Nakonec napadli i přivolanou ostrahu. Několik desítek tisíc korun za vyčištění nakonec museli uhradit ze svého. Neuspěla ani klientka s dcerou, které se nechaly tetovat henou na dovolené v Řecku. S čerstvou 'kérkou' šly ale za pár hodin spát a ušpinily povlečení, které jim pak dal hotel proplatit, protože nešlo vyprat.

Mezi drobná zpestření práce pojišťováků patří třeba i kombinace příjmení účastníků dopravní nehody. Svými vozy se střetli pánové Plechatý a Plecháček, pan Šťastný čeká na likvidátora, který zapíše škodu po povodních a dostaví se pan Smrtka, požár rekreačního objektu svede dohromady viníka, poškozeného a likvidátora, kteří se jmenují Kos, Slavík a Pelikán, informovala pojišťovna Slavia.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Foto pixabay.com | Zdroj ČTK

Štítky nový rok, pojišťovny, perličky

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.